Özledim

Özledim

Özledim
Güneşi çaldım Gökyüzünden Senin için
Ellerini aç Sevgilim…
Tanrıyı esir ettim bir geceliğine..
Şahitlik etsin diye..
ve her sabaha sakladığım Öpücüklerimi
Çıkarttım Dürüp kaldırdıklarımdan..
Haydi bir ıslık Çalıyorum
Şimdi uyan…
Kalabalığın ardından.
Sana sunulan
Tüm Yaralı adımlarımla geliyorum..
İç çekişlerimi yasaklasa da
Yeni kalp nakilleri..
Bin yüz naklettim sana geri..
bir gerçek serpiştirdim
ben geldim…
onca şeyin içerisinde
Tek bir şey söyleyebilirim..
Özledim
Çok
Özledim…

Nur Üveyik
foto Muhamad Maulanna Arialansyah

Bir Cevap Yazın

