bir bayram yeridir yüreğim..

bir bayram yeridir yüreğim..

bir bayram yeridir yüreğim
ne olur orada kal
soytarılar kantolar

boşuna başkalaşım arama
bir cambazdan çaldığım
dengesizliğimi veriyorum sana

bir bayram yeridir yüreğim
ne olur orada kal
soytarılar kantolar

sana tıklım tıklım
bir sinema çadırının
soluk alıp verişini getiriyorum.
bir çocuğun atlıkarınca gözlerini
bir soytarının bütün oyunlarını sergiliyorum
aşağılaman için

ki bir soytarı yeterince aşağılar kendini
biliyorum çok acı çektireceksin bana , yeniden
yine belki yüreğim
andıracak bir yasevini
ki ben de bırakıp bütün kentleri
başımı bir kıyıya yaslarım belki
lale müldür

Bir Cevap Yazın

