hepsi kesilecek temennim

hepsi kesilecek temennim

Ölmeyenler ölümden konuşurken ölüler susar bebeğim,
çünkü biz cheetos aşıkları, biz sümüklü jelibonlar
kalemi jilet sanıp, 2 derece oynayınca öksürüğe başlarız
soda içeriz mesela hazımsızlığın ne olduğunu bilmeden
küfür yemeden falan küfür ederiz

Ağlamayanlar gözyaşından konuşurken ağlayanlar susar bebeğim,
çünkü biz ne kadar uğraşsak da basit birer pigmeyiz
ne kadar asortik olabilir hem zaten sıçan bir adam
sen gerçekleri hiç görmek isteme zaten
color correction’ı yapılmış seks sahnelerinde boşal

Susmayanlar durmadan konuşurken susanlar susar bebeğim,
çünkü biz ne kadar uğraşsak da seni seviyorum demeye
karşındakine boş ümit vermeye hiç düşünmeden varız
oysa barbieler kurtaracaktı o genç kızların hayalini
ya da superman biraz daha uçabilseydi değişecekti kaderimiz

Fırtına keyfine bakarken insanlar boğulur bebeğim,
çünkü sınırlar geçilmek için vardır jartiyer beyinli hayatlarımızda
sıtmadır o genç aşık çocuk, ve kıç ne görürse alır içine
sen doğurmaya başla ben kordonu keseceğim
veya öldüreceğim tüm çocuklarını çünkü benim değiller

Kadınlar aşık olurken erkekler zifaf düşünür bebeğim,
çünkü ben ırkımla gurur duyarım bu kadar abazanlıktan
hem düşünsene benim artistim ereksiyonu belli olmasın diye
kıçı dışarıda gezerdi naylon kemikli kumsalda
sen daha fazla öldürmeden, onlar yaşayamaz

Görmeyenler görenleri görmüyor sanır bebeğim,
kalp kapanır son kulvara bir burun fark girer aramıza
sen aşk dersin ben itiraf, ve uyanmam bu rüyadan
sonra nefsime yetişirim unuturum ben nerden geldim
nereye gitsem de farketmez içinde beş dakika daha kaldıkça

Anlamayanlar anlayanları anlamıyor sanıyor bebeğim,
sen başka atlara binerken ben kırmızı köpekler görürdüm
hangi dişinde azı bir tat bırakır şimdi bu aşk dediğin orospu
ve tüm orospular aldığı paraya göre hisseder götünün acısını
sen anlayana kadar, söveceğim veya çek vur beni

Joplanmayanlar joplananların canı acımaz sanır bebeğim,
her kuş uçamaz ama et her zaman sulanır
ne zaman indirsek pantolonlarımızı bir art niyetle
korkarız götümüzün boşta kalmasından
oysa duvar ne de soğuktur bir göt için, bilir misin?

Olmayanlar olanları olmadı sanır bebeğim,
sen benim gördüğüm en güzel tırnak atması
ve yetişsem kaç kız doğuracaktık beraber
tüm dünya gökdelenlerle mesaj veriyor erekte olmuş
kiminki kiminkinden büyük anladığımızda
hepsi kesilecek temennim

Emin Ünlü

Bir Cevap Yazın

