Mutlu olsun… Mutlu olsun…

 Mutlu olsun... Mutlu olsun...

Özür dilerim sevgilim, haklısın. Ben bunu hak ettim: Döv beni! Al geceye fırlat. Al dağa taşa… Al beni mutsuz hikaye diye aşıklara anlat. Sonra gözlerime iyice bak. Bak! Kendini görene kadar, yüzündeki kızgınlığı görene kadar. Bak dedim! Bak! Arkadanki şeyleri de gör. Örneğin seviştiğimiz yatağı. Örneğin kanatlarını. Bakmaya devam et: Orada hasret var. Orada ağzı bozuk bir aşk var. Bak! Trajedilerimi gör. Sana sakladığım kahkahalarımı da gör. Sevgilim söyle karanlığa dövsün beni. Benimle şarj olsun. Benimle deşarj olsun. Üzerime sinen seni morartana kadar dövsün beni. Bana mor intiharları hatırlatıncaya kadar, üzerimdeki kan sana sıçrayana kadar sevgilim, sıçrayana kadar dövsün. Mutlu olsun… Mutlu olsun…

Necmettin Topçu
ressam Natasha Letham

Bir Cevap Yazın

