Puşkin – Seviyordum Sizi

Puşkin - Seviyordum Sizi

“Vaktidir dostum, vaktidir! yürek dinginlik istiyor
uçuyor birbiri ardına günler ve geçen her saat alıp götürüyor
yaşamdan bir parça daha ve biz seninle ikimiz
yaşamak umudundayız; oysa kuşku yok ki öleceğiz
dünyada mutluluk yok; fakat dingin ve özgür olunabilir
imrenilecek bir yazgı düşlüyorum nicedir
nicedir, ben, yorgun köle, kaçıp gitmektir istediğim
uzak sığınağına çalışmanın ve lekesiz bir esenliğin..”

Puşkin – Seviyordum Sizi

Bir Cevap Yazın

