bir gece yarısı yağmurunda.

bir gece yarısı yağmurunda.

fahişe dünyanın ılık kasıklarında uyuyorum
ve açıyorum gözlerimi karanlığın tecavüz ettiği ışığa
abanmış tüm duygularım arsızlığa
ve on parmağıma bulaşmış dikizlenen yalnızılıklarım
anamın verdiği edebi aşmış tüm sövdüğüm anlamlar
ve öğrendim şimdilerde duvar dibi günahlarını…
cellatla, ceset olmaya aday bir beden ilişkisi
bendeki sıyrık yeminler…
ve
sevişmelerden arta kalmış,

kilo biçilmeden satılan zevkler…
uzanıyorum rengini tükürüklerden almış kaldırımlara
ve kibarca küfür ediyor doğduğum güne açlığım
az sonra kullanılmış bir hayal vadediyor bir adamın bakışı
oysa ben hayal kurmayı öğrenmiştim
bir gece yarısı yağmurunda…

Bir Cevap Yazın

