hepimizi. Bekliyorum

 hepimizi. Bekliyorum

…Sadece bazen fazla kalabalığız biz. İçimde birden fazla ben olması ve onları bir araya getiremiyor olmamdan kaynaklanıyor bu sinir harbi,parçalanma isteği. Ardından kasılmalar… içimde harici iki bilemiyorum belki de daha fazla kadın olması beraberinde bir sürü anlaşmazlık ,kargaşa doğuruyor. Onlarla aynı masada oturuyorum, onlar hep bir ağızdan konuşurken yemek yemeğe çalışıyorum. Çoğu zaman yüksek sesle müzik dinliyorum ve çok hırpalanıyorum. Biz hep birlikte bir sandalyeye sığmaya çalışıyoruz genelde. Bir gün dünya içimdeki benlerle birlikte kusacak üzerinden hepimizi. Bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

