aslında yalnızca buna inandım

aslında yalnızca buna inandım

bir dalgınlıktım dünyanın gözünde
sandık odalarında tavan aralarında
tozlu eşyalar arasında
kaybolmuş bir dalgınlık
iyi geliyordu sıkıntıya yelken açmak
rüzgâra vermek sustuklarımı
şefkât diye bellemek kıyıyı döven dalgayı
iyi geliyordu, adımı sorsalar şaşırıyordum
herkes bir şeylere inanıyordu oysa
ve herkes bir şeyler ezberliyordu
günaha ve sevaba ve iyiye kötüye şeytana meleğe
zor zamanlarda işe yarayacak bir şeylere
inanabilirdim bir çiçeğin ansızın büyümesine

bir çiçeğin ansızın büyümesine inanabilirdim
uzandığım yatağın gökyüzüne dönüşmesine
yıldızların gülüşürken çıkardığı seslere
inanabilirdim işe yaramayan bütün şeylere

aslında yalnızca buna inandım
sevişen avuçların terlemesine..

Bir Cevap Yazın

