İranlı Şarkıcı Muhsin Namcu: Şikayet/ Şekve

–Şekve/ Şikayet–

Yakınarak “senin anılarını, seni arzulamayı gönlümden çıkarayım” dedim
Gülümseyerek “incinmem senin huyundan, senin yüzünü hatırlamaktan,
Ama benden gönlünü kopardığında kime anlatacaksın hadis-i nefsini,
Sen nereye gidersen benim bir parçamsın, neden vefa ve sadakat kadehini kıracaksın” dedi
Ondan vazgeçtim dik kafalılıkla, başka bir ay yüzlünün yolunu tuttum
Şimdi ne yapayım gönlümün hatasıyla, gönlümün tanıdığı, sevgilisi gitmişken
Onun yolunda yürümekten başka bir yolum yok, artık başka bir hata yapmam
Bir hayal uyutmuyor beni
Gönlümü pişiren bir hayalden dolayı uyuyamıyorum
Yüz gecelik bir mahmurluğum var bende
Yüz gecelik bir mahmurluğum var, meyhane nerde?

Bir Cevap Yazın

