tabi ki…

tabi ki...

tabi ki her ölümlü gibi gidecektin
ama dilinin kozaya dönüştüğü bir vakit
“seni seviyorum” sözün daha gökyüzünde uçmaya başlamadan
bu kadar çabuk gideceğini beklemiyordum
“her gidiş erken gidiştir” diye bir söz yok
ama olsaydı eminim ki senin için söylenmiş olurdu,
tabi ki her ölümlü gibi gidecektin
sonuçta her şey istasyon şefinin bir düdüğüne bakar
ama benim durağımda mola sürenin fazla olmasını beklerdim,
tabi ki her ölümlü gibi gidecektin
ama yinede son kez cezvede ki köpükleri pay ederiz diye düşünmüştüm
hiç yoktan gözlerinin zehrini ise bir enjektör yardımı ile
giderken bedenime saplamanı beklemezdim
tabi ki her ölümlü gibi gidecektin
ardında alkole bulanmış yokluğunu
bıraktığın kişileri hiç düşünmeyecektin,
mesela yokluğunda neler olabilir
dilim kelimelerle sevişmeyi bırakabilir,
hiç bir vaaz yerini bulamayabilir,
uzun süre yıldızlara bakmaktan gözlerim haczedilebilir,
martılar insanlara sigara atmaktan tutuklanabilir,
kılçığını ayırmadan bir balık insanı yiyebilir,
soluksuz öpüşen insanlar ölebilir,
yada aklımı bir başka kadın çelebilir
tabi ki her ölümlü gibi gidecektin
tabi ki…

G. Akan

Bir Cevap Yazın

