Ben bir kaos ajanıyım.

Ben bir kaos ajanıyım.

Benim inandığım şeye göre insanı öldürmeyen şey tuhaflaştırır.

” Planı olan bir adam gibi mi duruyorum. Benim ne olduğumu biliyor musun? Ben arabaları kovalayan köpek gibiyim. Eğer yakalasam bile ne yapacağımı bilemem. Anlarsın ya… Ben sadece yaparım. ”

”Why so serious ? ”

” Delilik yer çekimi gibidir ; sadece hafifçe itmek yeterlidir. “

” Tetiği çekmek gitar çalmaktan daha kolay, yok etmek yaratmaktan daha kolay. “

Onu kovalıyoruz çünkü buna dayanıyor. Onu kovalıyoruz çünkü o kahraman değil, sessiz bir nöbetçi, dikkatli Bir koruma… O, Karanlık Şövalye…

bu yüzüm nasıl oldu biliyor musun ?
bir zamanlar karım vardı.
çok güzeldi, senin gibi…
benim çok endişelendiğimi, daha fazla gülmem gerektiğini söylerdi.
kumar oynadı, tefecilere çok borçlandı.
…bir gün yüzünü çizdiler.
ameliyat için paramız yoktu, buna dayanamıyordu.
onu tekrar gülerken görmek istiyordum.
yaralarını umursamadığımı bilmesini istiyordum.
ben de ağzıma bir jilet soktum ve bunu yaptım.
daha sonra karım bana bakmaya dayanamadı ve beni terk etti.

”hayattaki en aklı başında adamı deliliğe indirgemek için sadece tek bir kötü gün yeterli. işte dünya benim bulunduğum yerden ancak bu kadar uzakta. sadece tek bir kötü gün. bir keresinde kötü bir gün geçirmiştin, haksız mıyım? haklı olduğumu biliyorum. kötü bir gün geçirdin ve her şey değişti. yoksa neden uçan bir sıçan gibi giyinesin? kötü bir gün geçirdin ve bu seni diğer herkes gibi delirtti… sadece bunu kabul etmezsin ki! hayatın bir anlamı varmış, tüm bu mücadelenin bir amacı varmış gibi davranmak zorundasın!

”… ben ne olduğundan tam olarak emin değilim. bazen bir şekilde hatırlıyorum, bazen başka bir şekilde… eğer bir geçmişim olacaksa, bunun çoktan seçmeli olmasını isterim! hahaha! fakat demek istediğim… demek istediğim şu ki, ben delirdim. dünyanın ne kadar karanlık, berbat bir şaka olduğunu gördüğüm zaman bir yaban ördeği gibi delirdim! itiraf ediyorum. sen neden edemiyorsun?…

B: Sen tam bir zırvasın. Para için öldürüyorsun. J: Onlar gibi konuşma. Çünkü değilsin! Olmak istesen bile. Onlara göre sen sadece bir kaçıksın. Benim gibi. Sana şimdi ihtiyaçları var. Ama ihtiyacı olmadıklarında, seni saf dışı edecekler. Dürüstlükler, senin kuralların… Bunlar kötü birer şaka. Belanın ilk ışığında pes ettin. Onlari dünyanın izin verdiğince iyiler. Sana göstereyim. Tüm kozlar bittiğinde, bu uygar insanlar, birbirlerini yerler. Gördün mü, ben bir canavar değilim. Ben o virajın çok ilerisindeyim.

Joker:
Ben, seni öldürmeyen şeyin seni basitçe bir yabancı kıldığına inanıyorum

Soyguncu; bankacının eline pimi çekilmiş bir el bo:
Açıkçası, ellerinle bir iş yapmanı istemiyoruz,
hayatına tutunmaktan başka.

Alfred:
Uzun zaman önce, Burma’daydım.

Ben ve arkadaşlarım yerel hükümet için çalışıyorduk. Sadakatli kabile liderlerini, Kıymetli taşlarla rüşvet vererek, satın almaya çalışıyorlardı.

Ama karavanları, güney Yangoon’da bir haydut tarafından yağmalandı. Bizde taşları aramaya çıktık. Ama altı ay boyunca taşları sattığına dair hiç bir iz bulamadık. Bir gün, madalina kadar büyük bir taşla oynayan bir çocuk gördüm.

Haydut çaldığı taşlara etrafa saçıyormuş.

– O zaman onları neden çalmış?

Çünkü bunun iyi bir spor olduğunu düşünüyormuş. Çünkü bazı adamlar mantığa dair şeyler aramazlar, para gibi.

Onları satın alamazsınız, korkutamazsınız, yargılayamazsınız veya pazarlık yapamazsınız. Bazı adamlar sadece dünyanın kül olmasını seyretmeyi severler.

Harvey Dent:
Dünya acımazsız. Ve bu acımasız dünyadaki tek erdem.. şans.
Joker:
Seni anarşi ile tanıştırayım.

Birazcık üst mertebeleri kızdır.
Sonra ortalığı kaos sarsın.

Ben bir kaos ajanıyım.
Kaos hakkındaki şeyi biliyor musun?
Adildir.

Bir Cevap Yazın

