diyeceklerim bu kadar.

diyeceklerim bu kadar.

son zamanlarda çok cenaze gördüm. geçen yıl sevgilim öldü, yetmezmiş gibi bu yıl tekrar öldü. bende unuttuğu ne varsa gelip alıp gidiyor.

benim gibi birinin burada ne işi var derseniz, -anlarım.
onun gibi birinin orada ne işi olduğunu anladıktan sonra tabi;
anladım, onu yedim, yemem gerekiyordu, birdenbire değil, terk ede ede, sıka sıka yedim.

sonra ne olacak, bir yalnızlık sırtıma bindi, özledim.
diyeceklerim bu kadar.
Kaan Özer.

Bir Cevap Yazın

