00:54 / Man of Grief

00:54 / Man of Grief

Hüzün Sesi

sana bir şiir yazacaktım
sigaramı bitirmeden henüz, gittin..

sen
sen yüzünü hiç görmediğim sevgilim
sen yüzüme bir hüzün bırakan kadın
sen zamanları alt-üst eden insan

sen de diğerleri gibi
en ufak bir veda etmeden gittin
sende ben
kendimi hiç görmediğim gibi gördüm
kendimi hiç tanımadığım bir şekilde tanıdım
kendimi, kentine götürmeye hazırdım

şimdi ben
hiç olmadığım kadar sessizim
hiç sen’li olmadığım halde
hiç sen’siz kalmamışçasına sensizim
hiç sensiz kalamazmışçasına..

bana reva
yalnızlığımın canı feda bana
şimdi sana
tamda senin diline yaraşır
şiirler yazmak isterdim
hiç olmadığım kadar sensizim bu gece..

bir şiir sanma bunu
bir mektup asla
ne bir yakarıştır bu ne bir dua
bir fısıltıdır bu, bir ses
ayrılığın, yalnızlığın, sensizliğin sesi
hüznün sesi..

şimdi gecenin şu saatinde
parçalayıp bütün kapı ve duvarları
sana gelmek istiyorum
hangi şehirde, hangi ülkedeysen..!

bırak karanlık kalsın tüm sokaklar
bırak bütün sokak köpekleri aç kalsın
bırak bıraktığın gibi kalsın o sokak
bırak kalbine yaklaşayım sımsıcak tenine sokularak..

kalemi kırılmış bir şair gibiyim
poz vermiyorum çekilen hiçbir fotoğrafa
bütün siyah arabalara kan kustum
bütün Mercedeslere
Ağustos ayında üşür oldum
bahtsız bir meczup gibi dolaşır oldum,
pencerenin ışığının vurduğu o sokakta
ve o pencereye bakacak cesaretim yok
sen yoksun!

adını öğrenebilseydim keşke
yaşını, boyunu ve gözlerinin rengini
en sevdiğin yazarı veya filmi mesela
iki kelime konuşabilseydim seninle
ah korkum ah!

moraran kalbime sımsıcak buz basıyorum
acı-acı yanıyorum
hep seni gördüğüm bu saatlerde
yalnızlıkla sevişmek zor geliyor biraz
biraz zoruma gidiyor..

gezmek isterdim seninle
bu kahpe dünyanın kahpeleşmemiş memleketlerini
sonra sana kucak dolusu şiirler yazmak..
sonra, sonra, sonra..!

gittin
yarımı aldın yaraladın beni
sana bir şiir yazacaktım ama
henüz sigaramı bile bitirmeden,
gittin!

Altay Kenger

00:54 / Man of Grief

Bir Cevap Yazın

