bebek duruyordu..

bebek duruyordu..

yeni bir sevgili bulmuş gibiydin,
çünkü hışımla topladın bavulunu ve hışımla çektin gittin..

belki “gitme kal” demem gerekiyordu ama gururum engel oldu buna.
ve sen yaban ellere gittin.

e sen yaban ellere gidersen bebeğim o zaman otomatikman hatıraların bana acı verme durumu olur,
ki bu durumda o hatıraları parça pincik etme hakkı doğar.

en sevdiğim fotorafından başladım işe. hani o salonumuzda duran resmin,
sanmıyasın ki süper bir duyarsız gibi yırttım resmini, inan içim sızladı o resmi paramparça ederken.

sonra sıra albümdeki resimlere geldi. birer birer çıkartıp onları da yırtmaya başladım bebeğim,
ve inan yırtarken anılar canlandı tekrardan içimde.. işte o an anladım ki gezdiğimiz o tropik ortamlar demek bir yalan imiş..

beraberce yaptığımız o yurtdışı gezileri hakeza onlar da yalan imiş. oysa sevinçle girmiştim vize kuyruklarına ve senle yurtdışına gideceğim için…

…hiç umursamamıştım bazı ülkelerin bize vize uygulayışını.
oh bebek uygulayışını.

-ciiirrrrrttttt-

işte bebek içim böylesi hislerle doluyken ve yırtıyorken resimlerini teker tekeri birden aklıma geri dönme olasılığın geldi ve hemen cama koştum..

bakkala sepet sarkıttım. “fiyyt refik abi, bi ekmek bi ipana üç tahe de uhu!” diye haykırdım..
çünkü bebek sadece uhu istesem refik abi “bu yaz günü üç tane uhuyu ne edecen layn eha öhö eha öhö..” diye yılışabilirdi. ve konu uzadıkça uzardı.

oysa sen her an pişman olup bana geri dönebilirdin. ve benim yapıştırıp sanki kazara yırtılmış kisvesine bürümem gereken onlarca fotoğraf ortada duruyordu.. oh bebek duruyordu..

Bir Cevap Yazın

