Şükrü Erbaş / kuyu ipi

Şükrü Erbaş / kuyu ipi

Geldim
Yağmurdu
Ayrılık pervanesiydim
Acı zamandı
Gözyaşından kalandım
Her yer yalnızlıktı
Taşlar merhametiydi
Evlerin gizli kalbiydim
Mağrur bir kalabalıktı
Kirpiklerim ağzımda
Kuyu gibi
Yol diliydim
Yanlışım doğruya eş
Söyledim durdum:
Uzak güzeldi…

Geldim
Kapalı iklimdim
Herkes kusursuzdu
Hareli bir bıçak
Bir kadında
Döndükçe soğuk
Yaraydım
Gittim
İmkandan özgür
Bir yetinmezlik ruhu
Zaman paniği bedende
Arı balda boğulmasındı
Geldiğim…
Hayal soğudu…

Şükrü Erbaş / kuyu ipi
Görsel Soad2K

Bir Cevap Yazın

